-->

Merubah Mindset Karyawan Menjadi Bos

Assalamu'alaikum Wr.Wb.

Selamat sore rek gimana kabar e? mugo mugo ae apik kabeh yo. Amiin. Admin pengen membagikan sedikit wawasan rek tentang "MINDSET KARYAWAN MENJADI BOS" iki bakal menarik rek lan menjadi tantangan tersendiri gawe awak dewe seng isine bendino mikir golek kerjo, ganti kerjo seng mapan, golek gaji UMK lan UMR Gresik, bener gak lur?

wes pastilah jawabanmu podo ambek admin, seng jelas yo jawaban e pasti IYO. Kalau kamu masih mikir gitu rek wes jelas uripmu kurang piknik koyok admin e lokergresik.com wkwkwkwk guyonan rek ojo sepaneng nemen. Mbalik maneh nang dalan cerito yo rek kalau sampeyan mikir aman dadi karyawan seng penting mangkat oleh gaji. Loh...loh...ket biyen rek wong mangkat kerjo yo oleh duwek tapi pikiran ngono mau wes gak cocok ambek era tahun 2020 iki rek. Iku ibarate ngene yo, seringkan wong tuek lan wong tuoe awak dewe ngomong "Dadio PNS, ta kerjo o Kantoran Lek iso yo BUMN ngunu lho koyok SEMEN, PETRO, Pertalite, pertamax....waduh admin ngantuk rek tambah rene kok tambah nglindur sek tak nyurup kopi sek yo rek.

Kembali ke laptop rek, mindset wong tuo biyen yo gak salah seh tapi kurang pas juga ambek kehidupan era milenial ngene iki, sak iki bayangno ta rek biyen kepengen weruh MALAYSIA Ae gak adoh adoh yo wkwkwkwk iku kudu numpak kapal sak wulan rek, lha bayangno ta sak iki kepengen eroh Malaysia kui wes iso diakses gawe hp, gawe internet, nontok youtube.....paling nyata numpak pesawat mok sak jam rong jam.....wkwkwwk (koyok admin tau numpak motor muluk ae). Lho bayangno ta orep nek tahun iki semua serba instan, lha sampeyan kalau mikir e cuma sebatas koyok wong biyen rugi gede mas sumpah....

Sedikit cerito yo rek, akeh sak iki arek gak duwe ijazah dukur bahkan gak tau mambu bangku sekolah iso dadi wong sukses, punya perusahaan dan pekerjae justru seng duwe ijazah dukur. Lho admin gak goro cak ambek sampeyan temen aku gak ngapusi. Contoh ae arek SMP berhasil meraih penghasilan 2juta sampek 5 yuto lho rek cuma dulinan HP. Lha secara logika lho rek arek sak mono ejek mambu kencur kok iso koyok ngunu. Maneh contoh yo arek jek SMA omsete 5 yuto sampek 10 yuto perbulan bayangno talah....

Admin sampek tuek sampek elek gak tau ngerasakne gaji dukur nemen koyok ngunu (curhat sak itik), sak iki pertanyaan e sampeyan pasti ngene "min kok iso arek mambu kencur mambu terasi kok ngalahno buruh pabrik budal isuk moleh awan?", jawabanya jelas rek "YO KISOK EN" lho min ojo kemeruh mustahil lah gak mungkin.

Wes rek sampeyan lek gak percoyo diloken nang youtube arek cilik sukses wes akeh, setelah admin teliti dan berbaur dengan anak anak seng ketok e gak jelas justru malah jelas banget rek masa depan mereka wkwkwkwk, lho kok iso min? ternyata mereka punya guru baru yang hanya dibayar dengan segelas kopi. Lho yo to, admin nglindur maneh@#!@#!

He rek aku gak nglindur, maksut e guru dibayar sak gelas kopi kui adalah nongkrong nang warung kopi ambek WIFIan rek, husut demi husut arek seng menteleng menteleng nang laptop utowo nang ngarep hpne kui arek arek seng duwe pekerjaan luar biasa alias belajar sambil bekerja melalui media internet.

Tara......... dan setelah menginterview mereka onok seng sering oleh orderan akun game online, sak akun e rek iso didol ratusan sampai jutaan rupiah rek, jos gak kui. Ono maneh seng senegan e upload vidio terus sampek gak tau muleh teko warung kopi sampek kadang seng dodol kopi mblenek nyawang rai iku- ikuuuuuuu ae, tuku e gor sak gelas pisan...wkwkwkwwk (nasib pemilik warkop)

Onok maneh rek seng ketok njlimeeeeet ngetak ngetik hp ternyata kui dodol produk rek dadi reseller ambek dropshipper sedino iso closing sampek 200-300ewu jajal pingno 20 dino ae gak usah akeh akeh 200ewu peng 20dino wes tembus 4yuto lur, subhanallah (dungaren admin pinter mtk). Dadi ngene lur intine sak iki rahasia opo ae wes kebongkar total nok dunia maya dadi sampeyan ape lapo ae kuabeh onok jawaban e ibarat e belajar gak ambek guru maneh tapi ambek profesor...wkwkwkwwk prof.google.

Piye jaman 15tahun mengarep yo rek??? iso iso sekolahan wes dadi musium, kuabeh arek sekolah e nek omah nek warkop tok, ambek nek forum forum tok, perusahaan asing podo kukut kabeh kalau nanti mental arek gresik wes gak gelem dadi karyawan tapi bangun startup e dewe dewe bangun usaha e dewe dewe penghasilan e puluhan juta sampek ratusan juta per bulan, masya allah luar biasa yo rek ndahneo iso koyok ngono pasti kabupaten gresik berubah menjadi singapuranya indonesia wkwkwkwkwk Amiin

Kesimpulan e yo rek! sak iki, nek era iki, sopo seng gelem belajar, pintar cari peluang, referensi dari dunia digital pasti akan menemukan jalan menuju kesuksesan. Ojo mikir kolot koyok jaman orde lama hehe (koyok ngerti ae admin e). Dadi kuabeh iku iso mok golek i rek seng jeneng e kesuksesan ojo terimo mek melu uwong dibayar sak karep e juragan e, ih najis. Sorry ya admin anti begituan xixixixi.

Wes ngunu ae yo rek admin wes pegel ngetik, sepurane tulisan e amburadul maklum lah admin kan anak bau kencur eh salah ambu terasi ambek cukak wkwkwkwk, sebelum ditutup ono kesimpulan teko admin rek nek nisor iki yo, pantau terus postingan admin mugo mugo Allah ngewek panolong nang sampeyan dibukakno dalan lan bukakno wawasan lantaran lokergresik.com

RUBAH MINDSET KALIAN TIDAK HANYA INGIN JADI KARYAWAN TAPI HARUS BISA MENJADI BOS YANG MEMILIKI BANYAK KARYAWAN. (lokergresik.com)

Penulis/editor: Admin lokergresik.com

lokergresik.com
Illustrasi menjadi Bos - (source.google.com)

Protected by Copyscape

Related Posts

Subscribe Our Newsletter